آخرین اخبار
کد مطلب: 124713
در آستانه عيد نوروز/
وضعيت نابه‌سامان چشمه برم لردگان نياز به خانه تکاني دارد+ عکس
تاریخ انتشار : 1395/12/11
نمایش : 2323
وضعيت نابه‌سامان چشمه برم لردگان را مي‌بينيد که باعث گلايه گردشگران و شهروندان شده است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ چشمه برم لردگان به دليل رسيدگي نکردن و مغفول ماندن از چشم مسئولين، فضاي مناسبي را گردشگران فراهم نکرده است.
چشمه‌برم در شهر لردگان با شهرکرد مرکز استان چهارمحال وبختياري 160 کيلومتر فاصله دارد. اين چشمه علاوه بر تأمين آب کشاورزي، يکي از سرشاخه‌هاي کارون است و چشم‌انداز زيبايي را براي شهر لردگان بوجود آورده‌است. اطراف اين چشمه به صورت پارکي براي تفرج گردشگران است.
 
متاسفانه به علت کم توجهي مسئولان شهر لردگان و انباشت زباله هاي فراوان در اين چشمه، همواره اسباب نگراني دوستداران و فعالان محيط زيست منطقه را فراهم کرده که نشان از کم توجه اي مديران شهري لردگان دارد! در حالي که تنها کافي بود شهرداري و سازمان ميراث فرهنگي و جهانگردي دستي بر سر و گوش اين قطب گردشگري مي کشيدند تا جذابيت هاي گردشگري اش دوباره خودنمايي مي کردند.


 
تصاويري که ملاحظه مي کنيد مربوط به وضعيت نا به سامان و انباشه شتن زباله ها که نگراني هاي زيادي را براي علاقه مندان به محيط زيست و گردشگران ايجاد کرده است.
 
يکي از اهالي که در مجاورت اين چشمه زندگي مي کند در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: متاسفم که مسئولين بي مسئوليتي مي کنند، اميدوارم که مسئولين الگوي نظافتي خانه خويش را در مورد چشمه برم و اين منطقه لحاظ کنند.
 

 
فرهنگي ديگري که در کنار اين چمشه در حال بازي شطرنج با همکاران خود بود گفت: انتظار مي رود مسئولان شهري خصوصاً شوراي شهر لردگان با حساسيت بيشتر و با بهره گيري از دانش متخصصان و مشاوران به رفع اين معظل اقدام نمايند.
 
پيرمرد بالاي 60 سال با ياد کردن خاطرات زيبا خود در قديم در کنار چشمه برم گفت: اميدوارم نسل امروز در لردگان بتوانند امانت ارزشمندي به نام چشمه برم را به فرزندان خويش منتقل کند.
 


 
يکي ديگر از اهالي اين شهرستان ضمن تشکر از مدير مسئول سايت خبري سلام لردگان گفت: لازم است مطبوعات و صدا و سيماي استان اين وضعيت اسف بار را انتشار دهند که اميدوارم مؤثر واقع افتد..





 
 

براي وضوح بهتر تصاوير روي عکس ها کليک کنيد.

انتهاي خبر/630 ل














 

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس